Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. Prof. K. Gibińskiego
Biuletyn Informacji Publicznej
a a a

Szanowni Pacjenci!

Sytuacja epidemiczna nakłada na Szpital Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach, ograniczenia w udzielaniu świadczeń zdrowotnych.

Prosimy o zapoznanie się z najnowszymi ustaleniami:

 

PLANOWE PRZYJĘCIA NA ODDZIAŁY I WIZYTY AMBULATORYJNE

Wizyty niezrealizowane w terminie 13.03 – 12.06  będą miały wyznaczony nowy termin, w tym celu z Pacjentem będzie się kontaktował Zespół Szpitala.

Pozostałe wizyty odbywają się zgodnie z harmonogramem.

Pacjenci (dorośli): pierwszorazowi, stabilni oraz pilni proszeni są o zgłaszania się pod gabinet A003 bez wcześniejszej rejestracji.

Prosimy o punktualne stawianie się na wizyty.

 

INFORMACJA DLA PACJENTÓW PORADNI OKULISTYCZNYCH

Kontakt pod numerem telefonu:
32 3581 313 w godz. 10.00 - 14.45 (pn. - pt. )

 

Kontakt pod adresem e-mail:
poradnia_okulistyki@uck.katowice.pl

 

KWALIFIKACJA DO ZABIEGÓW USUNIĘCIA ZAĆMY ORAZ ZMIANA TERMINU ZABIEGU

Kontakt pod numerem telefonu:
32 3581 449 w godz. 11.00-14.00 (pn. – pt.)

 

 

ZMIANA TERMINÓW INNYCH ZABIEGÓW OKULISTYCZNYCH

Kontakt pod numerem telefonu:
32 3581 246 w godz. 7.00 - 9.00 (pn. - pt. )

 

 

PROGRAMY LEKOWE

Utrzymana zostaje realizacja świadczeń dla Pacjentów w Programach Lekowych.

 

PACJENCI ONKOLOGICZNI

Realizacja świadczeń dla Pacjentów z chorobą nowotworową w zakresie leczenia systemowego (chemioterapii i programów lekowych) oraz radioterapii, zostaje zachowana. W każdym przypadku decyzję o odroczeniu lub kontynuacji leczenia podejmuje lekarz prowadzący na podstawie oceny aktualnego stanu klinicznego Pacjenta. Ograniczone zostają wizyty kontrolne Pacjentów po zakończonym leczeniu onkologicznym. Szczegółowe informacje dla Pacjentów Onkologicznych na stronie internetowej Szpitala.

INFOLINIA dla Pacjentów Onkologicznych: 32 358 1281

w godz. 8.00-15.00 (pn. – pt.)

 

PACJENCI OKULISTYCZNI (dzieci i dorośli)

Wizyty w poradniach odbywają się zgodnie z harmonogramem. 

Jeśli wizyta nie odbyła się, Zespół będzie kontaktował się z Pacjentem celem umówienia kolejnego terminu wizyty. Prosimy o sprawdzenie czy podany w systemie numer tel. jest właściwy.

Jeżeli podczas logowania do systemu rezerwacji, otrzymujecie Państwo informacje – oczekujące rezerwacje blokują wykonanie nowej rezerwacji – jest to błąd systemu i usilnie pracujemy nad jego usunięciem.

INFOLINIA dla Pacjentów Okulistycznych: 32 358 1408

w godz. 8.00-15.00 (pn. – pt.)

 

DOKUMENTACJA MEDYCZNA

Prosimy nie stawiać się osobiście po odbiór dokumentacji medycznej. Dokumentacja może zostać wysłana do Państwa w formie elektronicznej lub pocztą tradycyjną po uprzednim kontakcie telefonicznym w godz. 8.00 - 15.00 (pn.-pt.).

Lokalizacja ul. Medyków 14 - 32 789 4032

Lokalizacja ul. Ceglana 35 - 32 358 1228

 

WEJŚCIE I WYJŚCIE

Wejście i wyjście na teren Szpitala odbywa się w wyłącznie:

- głównym wejściem w lokalizacji ul. Medyków 14

- głównym wejściem w lokalizacji ul. Ceglana 35

Po wejściu do Szpitala zespół przesiewowy poprosi Pacjenta o zdezynfekowanie rąk oraz zmierzy temperaturę. Zespół poprosi o wymianę maseczki na nową jednorazową (zapewnioną przez Szpital), która będziecie używana jedynie na terenie Szpitala. Zespół może odstąpić od wymiany maseczki o ile Pacjent posiada nieużywaną maseczkę wyższej protekcji. Prosimy o przybycie 15 minut przed planowaną wizytą.

 

NA TERENIE SZPITALA ZOSTAJE UTRZYMANY ZAKAZ ODWIEDZIN

Dokładamy wszelkich starań by zapewnić Państwu oraz naszemu Personelowi maksymalne bezpieczeństwo.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.

Dyrekcja